آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل کاربر وجود دارد؟
آیا امکان مشاهده تاریخچه خریدهای قبلی وجود دارد؟
• ابتدا وارد “پروفایل کاربری” خود شوید.
• روی سر برگ “سفارشهای من” کلیک کنید.
• میتوانید در این قسمت لیست سفارشهای خود را ملاحظه فرمایید.
آیا ثبت نام جهت خرید الزامی است؟
بله، قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.
آیا می توان در تمام ساعات شبانه روز اقدام به ثبت سفارش نمود؟
شما در 24 ساعت شبانهروز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را بصورت اینترنتی ثبت نمایید.
آیا میتوان آدرس و نام شخص دیگری را جهت دریافت سفارش ثبت نمود؟
بله، هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید آدرس مورد نظر خود را وارد کنید و نام شخص گیرنده را نیز قید بفرمایید ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشتهباشد.
آیا میتوان کالاهایی که موجود نیستند را سفارش داد؟
سفارش کتاب هایی که با عنوان ناموجود در سایت ثبت شده اند امکان پذیر نیست . برای تهیه ی این کتاب ها باید تا تجدید چاپ آنها صبر بفرمایید . معمولا زمان دقیقی برای تجدید چاپ کتاب ها وجود ندارد
آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب بانکی کسر شده باشد؟
بله , ممکن است . گاهی به دلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص انجام میشود و مبلغ از حساب شما کسر اما در حساب درگاه واریز نمی شود ، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 1 تا 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمیگردد. در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
وضعیت مرسوله پستی ارسال شده را چگونه پیگیری کنیم ؟
• میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir
• شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده است.
• برای اطلاعات بیشتر به بخش ” پیگیری سفارشها ” مراجعه نمایید.
اگر بعد از تحویل گرفتن کتاب از خرید منصرف شوم امکان برگرداندن کتاب وجود دارد ؟
خیر، با توجه به اینکه کتاب ها بر اساس سفارش مشتری تهیه میشوند امکان انصراف از خرید پس از تحویل وجود ندارد. جزییات کامل کتابها در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته است تا به راحتی کتابها را قبل از خرید بررسی نمایند، با این حال در موارد خاص میتوانید با پشتیبانی فروش تماس بگیرید.
اگر کتاب تحویل شده مطابق با سایت نباشد امکان بازگشت کتاب است ؟
بله این امکان وجود دارد . البته وجود مغایرت باید تا 48 ساعت پس از دریافت کتاب به اطلاع واحد پشتیبانی اشراقیه برسد , در صورت گذشتن این زمان امکان عودت کتاب یا جایگزین کردن آن وجود نخواهد داشت
در صورتی که کتاب ها ایراد چاپی یا ظاهری داشته باشند تا چه زمانی مهلت برگشت آنها را دارم ؟
• آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کتاب به اطلاع واحد پشتیبانی نشر اشراقیه رسیده باشد .
• استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا بدون دستکاری به اشراقیه بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جلد کتاب یا در برگه های آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
آیا میتوانم سفارشم را در محل پرداخت کنم ؟
خیر، در حال حاضر برای خرید اینترنتی کتاب فقط امکان پرداخت آنلاین مبلغ سفارش فراهم است.
سفارشم را ثبت کرده ام , کتاب ها چه زمانی به دستم میرسند ؟
کاربرانی که در شهر تهران هستند در هنگام ثبت سفارش امکان انتخاب دو روش ” پست پیشتاز “ و ” پیک “ برای ارسال بستهها وجود دارد
- با گزینه پیک : طی 7 الی 24 ساعت
- با گزینه پست : طی 48 ساعت به دست شما خواهند رسید .
برای ارسال به شهرستان نیز زمان تحویل پست پیشتاز : 3 الی 5 روز کاری میباشد .
دقت شود که کتاب های افست و زبان اصلی بر اساس ثبت سفارش چاپ میشوند و پروسه ی چاپ آنها بین 4 تا 7 روز است . لذا این سفارشات بعد از طی این زمان برای مشتری ارسال میشوند.
آیا کتاب های افست و لاتین به محض سفارش به دستم خواهند رسید ؟
خیر , اکثر کتاب های افست بر اساس سفارش مشتری چاپ میشوند و آماده ی ارسال نیستند . لذا زمانی بین 3 الی 7 روز برای چاپ , صحافی و آماده سازی آنها باید در نظر گرفته شود .
کتاب های افست سیمی و جلد نرم سریع تر از چاپ جلد سخت آماده میشوند . لذا اگر برای تحویل کتاب عجله دارید این گزینه را مد نظر داشته باشید.
از کجا میتوانیم کد تخفیف بگیریم ؟
کد تخفیف مخصوص هر کاربر پس از هر بار خرید برای خرید بعدی او توسط پیامک ارسال میشود . این کد برای یک ماه اعتبار دارد و تنها امکان یک بار استفاده از آن وجود دارد .